måndag 15 mars 2010

Lördag

Meg hade hittat en ful regnjacka i hennes källare som vi alla var tvungna att prova ;)
Nick och jag. Haha, han ser ganska rolig ut (eller är det jag som är för tung...)
Sam vet hur man posar

I lördags hämtade Nick upp mig strax innan fem. Vi åkte till Showcase och kollade på Avatar! Bättre sent än aldrig. Avatar var ju en sån film man måste se på bio med 3-D glasögon så vi ville se den innan den slutar gå. Jag tyckte filmen var riktigt bra, speciellt animationerna! Wow! Sen var den kanske lite väl lång och den hade ju egentligen ingen handling, men annars var den grym!

Efter filmen tog vi en sväng förbi Wendy's drive thru och köpte med oss varsin hamburgare och åkte sedan hem till oss. Det var faktist min första riktiga hamburgare på Wendy's och jag tycker det var bättre än både Mc Donald's och Burger King.

Strax innan 10-tiden kom Meg, Molly och Sam över och lite senare kom Danielle hem från jobbet. Jag visste hela tiden att Meg och de skulle komma men tydligen hade inte Danielle en aning om det så hon blev lite förvånad när det var en massa folk i hennes hus haha! Senare kom även en kille som heter David över. Mysig lördag var det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar