måndag 15 mars 2010

Söndag

Ned i lila tröja nr 13 och Ori nr 3


När jag vaknade söndag morgon upptäckte jag att en kille låg och sov i vardagsrummet, en av Kyles vänner. Han, Jessica och några av hans vänner var ute kvällen innan. Det första jag gjorde på morgonen var att börja städa. Eftersom mina värdföräldrar varit borta under helgen hade vi en hög med disk och huset behövdes städas lite så att min mamma inte skulle freaka ut när de kom hem. Sedan gjorde jag lite ab workouts på exercise TV och lite pilates.

Strax innan 3 kom Meg och hämtade mig och sen åkte vi för all kolla på Neds och Oris basketmatch. De vann ganska överlägset! Sen åkte vi vidare till Panera där Danielle jobbade så vi överraskade henne och sen åt Meg en bagel.

Resten av kvällen hände inte så mycket. Jag satt på facebook och pratade med Hanna! Gud vad roligt det var! Vi har inte hörts på länge och vi satt och pratade om sånt vi alltid gjorde när jag var hemma och det kändes verkligen helt underbart. Sedan följde jag med till Meijer för att handla lite ingredienser och sen åt vi en paj till middag. Sen gjorde jag lite läxor och gick och la mig :) Det var den söndagen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar