måndag 8 februari 2010

Busy week!


Hej mina vänner!

Hoppas ni haft en bra dag för det hade nämligen jag. Det var soligt ute och efter att haft en liten svacka är jag glad igen :) Mitt humör gick verkligen upp och ned förra veckan. Denna veckan kommer vara väldigt busy. På fredag ska vi ha överraskningsfesten för Ned och på lördag smäller det - Jag flyger till LOS ANGELES!!! Ingen anledning att vara nere ju? Det är verkligen en riktig drömresa och jag kan inte fatta att jag befinner mig i Hollywood om 4 dagar. Så denna veckan måste jag också packa... usch jag är trött på att packa väskor vid det här laget. Känns som jag gör det ganska ofta nu för tiden ;) Sen har ju vi tjejer en tendens att packa ungefär 10 kilo extra då man ska ta med sig hela garderoben för en veckas resa.

Jag glömde nämna det men förra veckan hade vi Senior meeting i vårt auditorium. Vi fick alla med oss en stor broschyr hem med alla hats och gowns till GRADUATION :D Denna veckan ska jag alltså beställa den där fula hatten och rocken man har på sig på graduation som man ser på film. Sen måste jag även betala för vår lilla tripp till Cedar Point med fysiken. Vi ska alltså till USA:s största nöjesfält i Ohio med enorma berg och dalbanor. Jag längtar!!! Mycket kul som händer i vår :)

Ikväll skrev jag en liten checklista. Det är mycket saker jag måste komma ihåg att göra denna veckan. På lördag är det även deadline för mig att välja individuella och valbara kurser inför årskurs 3. Jag får ta en sak i taget och bocka av helt enkelt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar