torsdag 11 februari 2010

Snart dags att resa :)







Guud! Det är så mycket att göra här borta ska ni veta. Igår hade vi snow day, glömde berätta det. Det var så mycket snö så alla skolorna ställdes in. Underbart! Sov till halv tolv och sen hade jag en massa saker att göra.

Idag när jag kom hem gjorde jag fysikläxa, läste i min engelskabok och skrev en uppsats. Allt detta för att slippa så mycket läxor som möjligt under resan. Jag har även packat och gjort alla praktiska saker man ska göra innan man reser. Sedan kom Meg över och vi åkte till Meijer för att köpa ingredienser till tårtor till Ned och Sam. Till Ned ska vi göra ett indiantält-tårta haha! Vi driver lite med honom för att han är native american ;) Vi bakade bottnarna ikväll och sen imorgon när jag kommer hem från skolan ska vi göra själva tårtan. Sedan måste jag till banken för att fixa traveler's checks. Känns inte så säkert at gå med en massa cash om någon skulle råna mig.

Sedan vid 5 ska vi över till Neds kompis Ori där vi ska ha festen för att dekorera och dona. Då måste jag ha allt packat och klart för vi ska förmodligen sova hos Rachelle som bor i närheten och sedan åka direkt därifrån på morgonen hem för att hämta upp väskan och sen ska min pappa köra mig till flygplatsen.

Åh, vet ni vad vi också gjorde ikväll? Vi bokade vår condo till MYRTLE BEACH! Vi ska dit under spring break jag, Danielle och Rachelle och stanna där med min äldsta värdbrorsa Ryan och hans fru. Först tänkte vi boka en condo men sen upptäckte vi att den som checkar in måste vara minst 30 år gammal och Ryan är bara 26. Så vi hittade en annan som till och med såg mycket bättre ut!! JAG LÄNGTAR. Slänger upp lite bilder på hotellet från hemsidan där vi bokade.
Nu måste jag fortsätta med allt jag måste göra och sen få lite sömn! :)
Godnatt!

4 kommentarer:

  1. myrtle beach är ju bara typ tre timmar bort från mig :D när har ni spring break?

    SvaraRadera
  2. nehee? :D nice! första veckan i april tror jag! vi kommer vara där 7-11 april! kom ner så kan vi träffas!!

    SvaraRadera
  3. åh gutt, ska kolla upp det då! :D

    SvaraRadera
  4. gör det! :D det vore skitkul att träffas! du får ta med barnen haha

    SvaraRadera