söndag 28 februari 2010

IKEA och tjejkväll


Vid halv tolv kom Noras familj och hämtade mig och sen åkte vi till IKEA! Nu på senaste tiden har jag börjat sakna hem lite smått så det var riktigt trevligt att få åka dit en sväng och känna sig lite hemma ;) Sasha och Vincent, hennes värdsyskon behövde lite nya möbler inför college och sen köpte deras mamma även lite saker till deras sovrum som de håller på att göra om.

Vi åt även lunch på IKEA. Denna gången blev det inga köttbullar för min del (de serverar den inte med kokt potatis!!!!) utan jag åt lax istället!

När jag kom hem var jag helt slut i benen och hade världens huvudvärk. Varför får man alltid det efter IKEA? Så jag tog en kaffe och slöade framföt TV:n.

Vid 7 åkte jag hem till Ida, en norsk utbytesstudent och åt tacos och kollade på film med 6 andra tjejer! Jättemysigt! Vi kollade på "17 again" med Zac Efron. Fy fan vad kass haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar