söndag 28 februari 2010

Fina vänner


Jag känner mig så himla dum för jag har glömt att skriva i bloggen om en mycket fin sak jag fick skickad på posten av mina vänner Tuija, Karin och Stina. För några veckor sen skickade de en kalender på Kungafamiljen där de hade klistrat fast ansikten på oss istället. Sen hade de skrivit in viktiga datum i kalendern och för varje månad en massa uppdrag jag ska uppföra. Allt för att få med en massa fina minnen hem :)

Jag blev nästan helt tårfärdig! Så himla fint var det och jag kände mig som världens lyckligaste som har såna omtänksamma vänner.

Jag ska försöka utföra uppdragen så gott jag kan ;) I won't let you down!

4 kommentarer:

  1. åh! jag saknar dig JÄTTEmycket! Buhuhu.

    Hahahah, vissa huvuden i kalendern är ju lite stora, ehehe. :)

    SvaraRadera
  2. hahah! åh så fin, du har hängt upp den på väggen! VILL HA HEM DIG NUUU! <3

    SvaraRadera
  3. och jag saknar diiiig!!! helt galet! <3
    hahaha jag vet! och vissa bilder pa mig ar sa himla FULA hahaha!

    SvaraRadera
  4. det ar klart jag har :D jag kommer hem snart <3

    SvaraRadera