söndag 21 februari 2010

Time of my life


Hej vänner!

Förlåt för dålig uppdatering men jag kom precis hem från en veckas resa från västkusten och det var den BÄSTA veckan i hela mitt liv. Helt fantastiskt var det. Det kommer ta ett tag att bara smälta allt. Jag ska försöka sätta mig ner och göra en riktigt stooor uppdatering nu under veckan då vi har lov och skriva om varje dag. Det kommer bli svårt dock för jag kan inte ens förklara med ord hur bra allt var och det är bara de på resan som kommer förstå hur det var. Men jag ska göra så gott det går :)
Hoppas alla har det bra där hemma! Inte långt kvar till studenten ju! Kämpa nu in i det sista ;)

Ikväll ska jag möta upp Ida och Sara, två norska tjejer down town för att gå ut och äta. Mycket trevligt!

Later,

Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar