onsdag 24 februari 2010

Update

Jag och Ida på Venice Beach, LA.


Okej, jag ligger några dagar efter i uppdatering här känner jag så jag ska skriva lite snabbt vad jag har haft för mig.

Lördag - Under dagen satt jag och häckade framför facebook och la upp bilder, taggade och kollade igenom alla andras bilder från resan. Nya notifications heeela tiden! Helt galet. På kvällen gick jag och Danielle över till Brittany som ordnade en liten filmkväll med tjejerna för Jenny som fyllde 18. Vi kollade på The Notebook och PS. I Love you, såna riktiga chick flicks. Sedan sov vi över där, 4 tjejer i en soffa...

Söndag - På kvällen träffade jag Ida och Sara, två norska tjejer down town. Vi spenderade några timmar på Starbucks med varsin kaffe och bara pratade. Riktigt mysigt!

Måndag - Megan kom över och vi kollade på filmen "The Lovely Bones". Gud vilken skum film... visst vissa delar av filmen var väl bra och det handlade av en tjej som blivit våldtagen och hur hon som spöke följde världen men alltså gud... För konstig för mig ;)

Tisdag - Under dagen var jag sååå uttråkad! Jag visste inte vad jag skulle göra av mig själv. Jag och Danielle satt inne hela dagen och gjorde verkligen ingenting. Senare på kvällen kom Ida över och vi kollade igenom alla bilder på facebook från resan, man kan verkligen inte få nog! Sedan kollade vi på The Hangover - hon hade inte sett den!!! Jag och Danielle satt och drog alla citat haha! Sedan var vi uppe till tre och bara låg och pratade.

Onsdag - Imorse vaknade vi halv tolv, åt frukost framför Project Runway och sen tränade vi nere i källaren. Zumba är det senaste nu! 45 minuter med dansövningar, allt från höftvickning till Beyonces låtar till cha cha och salsa, riktigt kul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar