söndag 28 februari 2010

Tennis

Ååååh hörrni! Den 9 mars är det try-out för tennis på min skola. Jag har ju funderat länge på att gå med i tennis men jag är såå nervös!

Folk som utövar en sport här har spelat sen de var små och de är jätteseriösa. Det är träning varje dag efter skolan och sen tävlingar de flesta helger. Sen när vi går på en skola med 2000 elever är det mer konkurrens.

Alltså seriöst, jag har varit nervös i månader för det här haha! Tänk om jag gör bort mig helt? Många av skolans "mean girls" tjejer är med i många av skolans lag så man vill ju inte känna sig hånad av de haha. Äsch. screw them... Skulle vara så roligt att vara med i ett skollag i amerikansk high school plus att jag tror det är ett bra sätt att lära känna nya människor.

Sen tänker jag också vafan, om jag misslyckas så är väl inte det hela världen. Jag åker hem om 3 månader och då har de säkert glömt mig tills dess :) Jag ska göra mitt bästa!

Ge allt och ha kanonkul (BENJAMIN!!!! hahaha :D)
Önska mig lycka till!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar