måndag 1 februari 2010

Somedays aren't yours at all


Igår söndag åkte jag, Tina och Danielle för att kolla på när Ned och hans basketlag spelade match på Skyline high school. De har startat et rec and ed lag som är lite som Korpen, man spelar turnering mot andra lag för skoj skull. De vann överlägset!

Resten av dagen hade vi en slö dag hemma. Jag och Danielle tog en tur till Target där jag köpte en ny foundation och så kollade vi även lite på bikinis. De hade inte så många snygga...

På kvällen grillade min pappa steak! Yum! Till det åt vi bakpotatis, rotfrukter och corn bread. Sen spelade vi lite spel och de lärde mig även några nya kortspel...

Men jag vet inte.. Under denna helgen har jag bara känt mig nere. Igår kunde jag inte hålla det inne. Jag gick upp, låste in mig på toan och bara grät. Jag vet inte varför men alla arga/ledsna känslor man har haft inne bara kom ut i gråt. Man vill bara gömma sig under täcket och deppa. Min svenska utbyteskompis Nora hade ingen bra helg heller. Hon gick ut med sina hundar och sen sprang ena iväg och den har varit borta sedan dess :( Jag hoppas verkligen de hittar den!

Jag tror denna lilla svacka kommer gå över snart. Min familj är så söt och försöker muntra upp. De är underbara. Förhoppningsvis kommer ny termin göra mig på bättre humör. Det blir som en liten nystart med nytt folk, nya ämnen. Det kan nog bli kul!

2 kommentarer:

  1. Lilla gumman! Hoppas det känns bättre nu<3 Helt normalt med svacka ju.. och det år över snart! Tänker på dig min lilla twinnie! Puss från ullis!

    SvaraRadera
  2. Tack Ulrika! Det känns redan mycket bättre! Min mamma kom in och tröstade mig tisdag kväll innan jag gick och lade mig och vi pratade ut om allt! Tänker på dig med vännen, saknar dig <3

    SvaraRadera