fredag 11 juni 2010

30 maj - Meg's och Ben's grad parties

Molly och Sam, det matchande paret ;)
Ben
Jag tillsammans med Ben
Delar av ganget ;)

Den 30 maj, för 1,5 vecka sen (eehum...) var det dags för våra första graduation party! Jag, Danielle och Ned åkte hem till vår vän Ben där det bjöds på mexikansk mat, tårta och volleyboll. Sedan åkte vi vidare till Meg för ännu mer mat och vänner. Mycket trevligt! I princip stannar man en stund, äter lite, ger en present och åker vidare till nästa. Många att gå på! Men jag har valt att bara gå till mina närmsta vänner. Annars blir det mycket fram och tillbaks till fester och många presenter man ska köpa. Efter Meg's party, åkte jag, Ned, Danielle, Chris och Rachelle till Dairy Queen och åt blizzards, vilket är som en milkshake där man kan blanda in olika chokladsorter, frukt, kakor och annat gott. Kvällen spenderades hemma hos oss med bonfire och s'mores (grillade marschmallows mellan två graham crackers och choklad!). Nick var i sitt lakehouse hela helgen, så honom saknade jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar