tisdag 15 juni 2010

Spontant


Igår åkte jag, Danielle, Jessica och Rachelle till Briarwood Mall (igen..hehe). Jag köpte en blommig kjol på Forever 21 och Danielle köpte en navelpiercing. Rachelle har velat piercat naveln länge så efter ett spontant beslut åkte vi down town för att pierca hennes navel! Jag tror jag var mer nervös än henne och vågade knappt kolla när de gjorde det. Men det gick bra och hon blev jättenöjd. Som många av er vet piercade jag naveln när jag var 14 men tog ut den förra året i mars. Ibland blir jag lite sugen på att ha det igen men jag trodde det nästan växt igen även om det fortfarande finns ett litet hål. Killen som piercade Rachelle sa att han kunde kolla om mitt håll fortfarande var öppet så han stack igenom en tunn nålliknande grej och det hade inte växt igen! Så jag kan fortfarande sätta i ett smycke om jag vill.

När vi kom hem provade vi att sätta in Danielles piercingar men det funkade inte! Så jag tror jag ska tillbaka så de kan sätta in ett smycke till mig. Sen om jag inte vill ha det kan jag bara ta ut det! Eftersom jag redan har hålet där behöver jag inte gå igenom hela läkningsprocessen igen.

Chris, Meg och Nick kom över på kvällen och Meg hade tagit med sig 5 paket med glass. Självklart skulle jag prova alla smakerna. Chris tog med sig resterna av hans glasstårta från hans grad party så resten av kvällen kändes det som jag skulle spricka! Ingen mer glass för mig på ett tag nu... Vi kollade på filmen Tommy Boy men självklart somnade jag som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar