söndag 13 juni 2010

100612






På lördag morgonen innan Rachelle vaknade gjorde jag blueberry pancakes. Då de var klara upptäckte jag att vi inte hade någon sirap kvar i skafferiet så vi åt de med kolasås. Det var ju något nytt... Jag skulle dock starkt rekommendera sirap. Fram till 3,4-tiden låg vi bara och degade framför tv:n och kollade på the Bachelorette. Efter att vi legat där några timmar bestämde vi oss för att göra något med våra liv så först stannade vi till hos en av Rachelles vänner på hennes grad party och sen åkte vi vidare till Briarwood Mall där vi shoppade lite. Meg kom senare dit och mötte upp oss.

Eftersom jag skulle sova hos Meg den natten åkte vi hem till mig för att hämta grejer och på vägen stannade vi till på Subway för att köpa med oss varsin macka. Kylskåpet var i princip tomt hemma. Vi åkte sedan till Meg och sen bestämde vi oss för att åka till the dollar movie för att kolla på The Back Up Plan med Jennifer Lopez. Riktigt bra film tycker jag men sista scenen SÖG! Varför förstörde de filmen på det viset?

När vi körde hem efter filmen hörde vi ett konstigt ljud från bilen. Meg körde av vägen och när vi gick ut ur bilen upptäckte vi att däcket var helt platt, ingen luft i det! Så där satt vi på Taco Bells parkering med en trasig bil klockan 12 en lördagnatt. Megs pappa fick komma och hämta oss. När vi kom hem svullade vi oss med brownies, kakor och muffins och sen kollade vi på The Orphan. Jag somnade dock vid 2-snåret och de väckte mig en timme efter så jag fick gå upp och lägga mig i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar