fredag 25 juni 2010

VS och sleepover



I onsdags åkte jag och Danielle till Briarwood Mall. Erik ville att jag skulle köpa hem Converse så jag kollade runt lite men hittade inte det han ville ha. De flesta affärerna har semi annual sale nu så det var en massa rea överallt. Vi gick in på Victoria's Secret där jag hittade en fin bikini och Danielle köpte trosor för ett presentkort hon hade. Kommer verkligen sakna den affären när jag åker hem! Nu har jag allt därifrån - bh, trosor, pyjamas, linne, yoga pants, bikini, body sprays, parfym och en väska.

När vi kom hem bytte Danielle om och åkte till jobbet och lämnade mig ensam hemma. Vid 6-tiden kom Jessica över och vi åkte ut på lite ärenden. Först stannade vi till på Sam's Club (ungefär som City Gross som säljer storpack för ett lågt pris) där jag köpte godis till kompisar där hemma. Sedan var vi på jakt efter en present som jag ska ge till familjen innan jag lämnar USA. Berättar senare vad det är! Sedan åkte vi vidare till Meijer där vi köpte en massa glass och kakor. På kvällen hade sedan jag, Jessica och Danielle en sleepover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar