söndag 13 juni 2010

Bath & Body Works




Igår på Briarwood Mall smet jag in på Bath & Body Works där de hade sommar rea. En av mina absoluta favoritbutiker här! De säljer body lotions, body gels, body sprays m.m. och de har världens bästa dofter! Jag vill bara köpa hela butiken i princip och jag skulle kunna spendera timmar där! Eftersom vi (tyvärr!!!) inte har butiken hemma tänkte jag passa på att köpa hem en massa innan jag åker hem och som tur var har de rea nu! Kunde ju inte komma mer lägligt :) Så jag köpte med mig en massa body lotions. Det var lite svårt att bestämma doft för alla luktar så gott men tillslut blev det Cucumber Melon, Midnight Pomegranate, Black Raspberry Vanilla, White Citrus och P.S. I Love You (orginalet och den nya "spring edition"). Så nu har jag body lotions så det räcker i 1,5 år eller så ;)

2 kommentarer: