fredag 25 juni 2010

Camping


God morgon! Vaknade redan vid 9 i morse. Nu när jag inte har så många dagar kvar här vill jag inte sova bort min tid så jag ställer väckarklockan på ringning varje morgon. Har så mycket att göra nu också så det är nu så här på morgonkvisten som man får tid att göra allt!

När Kyle kommer hem från jobbet ska jag, Danielle, Kyle, Jessica och hennes bror Matt åka upp till Traverse City, Lake Michigan och campa! Ska bli så himla kul...stället ligger precis vid vattnet så det kommer bli en hel del sol och bad. Dessutom ska vi sova i tält...ja ni läste rätt. Jag ska sova i tält!! Vi får se hur det går. När vi åkte till Independence Lake gick jag, Meg och Ori på en promenad i skogen och jag skrek när vi kom in djupt in i skogen och massa insekter och skit flög runt mig. Jag fick panik och ville bara komma därifrån. Dessutom kom en fet groda som hoppade framför mina fötter som gjorde att jag freakade ännu mer. Ori och Meg bara skrattade så de höll på att dö.

Så jag får ladda med en massa myggspray och nästan gå runt i ett myggnät så mycket som jag blir myggbiten...

Vi hörs på måndag! Trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar