fredag 11 juni 2010

Dålig update!

Hej mina vänner!

Skäms på mig! Det har gått dagar sedan jag uppdaterade sist men här har det hänt mycket vill jag lova. Graduation, familjen har varit i Michgigan, vår grad party, andras grad parties, Cedar Point, fest och häng med vännerna. Dagarna går så fort och jag önskar att dygnet hade mer än 24 timmar! Det är inte långt kvar nu tills jag är hemma. Det känns otroligt konstigt. Ena stunden gråter jag floder medan andra stunder pirrar det i magen för jag vill så gärna hem. Men hur som går det inte att sakta ner tiden. Det enda man kan göra nu är att njuta av tiden man har kvar på bästa sätt. För sakta men säkert kommer mitt utbytesår i USA leda till sitt slut.

Här kommer lite uppdateringar om vad jag gjort den senaste tiden här! Som grädde på moset får ni en ny design på min blogg här... woho!

Love, Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar