söndag 13 juni 2010

Fredag


Under helgen var hela min familj i Wisconsin. Sandy åkte dit förra veckan eftersom hennes mamma är sjuk i cancer. Hon fick dåliga besked om hennes tillstånd så hon bestämde sig för att åka dit och vara med henne. Sedan åkte resten av familjen dit med. Bobs syster, Jenny har också cancer och har inte många månader kvar så hon och hennes man hade som ett slags bröllop igen. Jag bestämde mig för att stanna hemma för detta kändes som något de borde göra utan mig. Dessutom skulle det nog kännas lite konstigt för mig som inte känner deras släkt så pass väl. Så i fredags åkte de och lämnade mig ensam i huset. Meg, Rachelle, Molly och Jessica var på konsert (en countryartist som jag inte ville se eftersom jag inte lyssnade på hans musik) så jag umgicks med Nick på kvällen. När tjejerna var hemma igen från konserten sov Rachelle här. Det känns verkligen konstigt att Sandy inte är hemma! För utan henne känns det verkligen tomt. Jag älskar verkligen min pappa här men han är lite blygare och Sandy är definitivt den som är mer utåt! Hon ska stanna i Wisconsin nästa vecka med så tanken skrämmer mig lite att jag bara kommer ha ca en vecka att spendera tid med henne när hon är tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar