torsdag 3 juni 2010

New York - Dag 5






Dag 5

Sista dagen i New York! På morgonen åt vi frukost igen på mammas och pappas hotell. Sedan packade vi och checkade ut. Jag och Danielle gick till American Eagle Outfitters där vi tog kort till något som kallas 15 seconds of fame så vi syntes på de stora skärmarna på Times Square, coolt va? Sedan köpte vi lite vykort och åt lunch på 5 napkin burger. Restaurangen har fått rewards för deras hamburgare och tro mig, de var otroligt goda! Kan nog vara den bästa jag nånsin ätit. På restaurangen frågade några militärmän och vi kunde ta kort med de så det slutade med att de bad oss sitta vid deras bord när vi ätit klart. Lite skumma var de men gud var kul det var. Vi försökte få de att betala vår nota men det gick inte så bra hehe...

Vid 2-tiden gick vi tillbaks till hotellet, tog våra resväskor och sa hejdå till familjen. Sedan tog vi taxi till flygplatsen och åkte hem.

New York resan var helt fantastisk. Vilken stad! The city that never sleeps, det håller jag med om. Jag skulle kunna skriva lååånga inlägg om resan men kände att jag ville sammanfatta de lite kort plus att jag inte har så mycket tid. För er som inte åkt dit - GÖR DET!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar