fredag 11 juni 2010

Dagarna innan grad party



Dagarna efter graduation spenderade vi den mesta tiden med att förbereda inför vårt grad party! Det var mycket som skulle göras. Mat som skulle lagas, tält som skulle sättas upp och saker som skulle fixas i huset. Min familj fick träffa alla underbara grannar som hjälpte oss en massa och som kom över med jämna mellanrum. På fredagen åkte jag och familjen down town där vi åt lunch på Mongolian BBQ. Man fick en skål och sen fick man fylla den med grönsaker, olika köttslag, kryddor och sen fick man välja en sås. Sedan gick man vidare där man fick all sin mat grillad. Männen som grillade kastade upp sina grillverktyg eller vad man ska kalla det i luften och hade en liten show. När vi kom hem åkte jag och Nick till Adam's grad party där vi åt och spelade basket.

Festen hölls den 5 juni hemma hos oss. Släktningar och vänner kom över och vi hade tacobuffé, pastasallader och mycket annat gott. Vi spelade volleyboll i regnet och evakuerade i källaren efter en tornadovarning. Jag fick en massa fina presenter av folk och sammanlagt $430 dollar i cash! Förväntade mig verkligen inte det! Festen var riktigt lyckad! Rachelle, Meg och Molly sov över.

Dagen efter hade vi en massa att städa upp men det gick rätt fort med tanke på att vi var så många! På söndagen var jag på grad party hos Ida, Katie och William, Hanne och Hanna som hade sin tillsammans.
Bilder från festen kommer inom kort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar