fredag 11 juni 2010

Familjen anländer till Michigan

Den 1 juni hade killarna en viktig baseball match mot Pioneer, våra största rivaler så jag, Danielle, Meg och Molly åkte dit för att heja på de. Killarna fick stryk på 11-3 så de var inte jätteglada efter... Det var också deras sista match för säsongen!

Vi åkte sedan hem och senare på kvällen kom min svenska familj fram till Michigan! Äntligen fick våra familjer träffas igen. Kändes lite konstigt att ha sin svenska familj och amerikanska där samtidigt. För just nu har jag två familjer :) Vi grillade och åt middag ihop och våra familjer fick lära känna varandra. Jag visade även min familj runt i huset och hur vi bor. Några vänner kom över på kvällen och sedan åkte min familj till hotellet för att sova efter en lång bilresa från D.C. Jag är så himla glad att våra familjer gillade varandra så mycket! Det är också skönt att de har varit här och sett hur jag levt mitt liv här så de kan förstå sen när jag ska berätta om mitt år lite bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar