söndag 27 juni 2010

It's not a goodbye. It's a see you later


Efter att vi hade duschat och packat ur bilen gick vi över till grannarna för att fira Tommy som fyllde 30. Där fanns en massa mat och efterrätter så vi åt och umgicks med grannarna och sedan gick vi hem igen. Meg och Ned kom över och vi spelade Catch Phrase och sedan kom även Nick över. Meg var tvungen att åka hem så när hon åkt spelade vi fyra Scattergories. Alltid lika kul! När vi kom hem efter campingen började det verkligen kännas att jag åker hem snart. När vi gått hem från grannarna började jag gråta och Nick hade berättat att han låg uppe igår och grät han med när vi smsade. Hela kvällen har jag haft ont i magen. Det pirrar konstant och jag mår illa för att jag är så nervös. Jag trodde inte det skulle bli så här jobbigt.

Klockan är 03.00 och jag tänkte börja skriva brev till familjen, Nick, Jessica och några vänner. Hur tackar man familjen tillräckligt mycket för ett år som det här?

När jag vaknar imorgon har jag två hela dagar kvar. Sen åker jag. Det kommer vara riktigt busy! På morgonen imorgon ska jag hämta upp bilder jag beställt för att göra ett kollage till Jessica. Sen ska jag och Danielle eventuellt träffa våra vänner Jess, Meg och Christa för att äta sushi till lunch. På eftermiddagen ska jag, Danielle, Ned och Nick på en dubbeldejt för att äta glass på dairy queen och på kvällen ska Nick ta mig ut på middag. Sen där emellan allt ska jag köpa present till familjen med Jessica och packa det sista.

Gud. Jag vill inte säga hejdå. Jag vill inte sitta 8 timmar på flygplanet själv efter att lämnat alla. Men vi kommer alla träffas igen! Det vet jag. Jessica och Kyle ska med största sannolikhet gifta sig inom 2-3 år och Jessica berättade under campingen att hon vill att jag ska vara en av brudtärnorna på deras bröllop så då måste jag komma tillbaka. Jessica har varit som en storasyster jag aldrig hade.

Nu borde jag sova innan jag blir helt knasig. Ska inte sitta här och deppa ihop, har en riktigt rolig dag framför mig imorgon och jag ska njuta av den sista tiden jag har kvar här. Jag har ju faktist inte åkt än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar